Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (28)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ажиппо О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ажиппо О. Ю. 
Деякі проблеми організації самостійної роботи майбутніх учителів фізичної культури до їх професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__3
На основі аналізу педагогічної, соціологічної літератури та анкетування й опитування студентів розглянуто деякі проблеми організації самостійної роботи майбутніх учителів фізичної культури згідно з напрямками практичної діяльності факультету фізичної культури ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Наведено думки студентів про нововведення щодо модульно-рейтингового навчання та запропоновано деякі варіанти організації учбового процесу та самостійної роботи студентів ВНЗ.На основе анализа педагогической, социологической литературы, а также путем анкетирования и опроса студентов рассмотрены некоторые проблемы организации самостоятельной работы будущих учителей физической культуры согласно направлению практической деятельности факультета физической культуры ХНПУ им. Г. С. Сковороды. Представлено мнение студентов о нововведении модульно-рейтингового обучения, предложены некоторые варианты организации учебного процесса и самостоятельной работы студентов ВУЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.928 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ажиппо О. Ю. 
Адаптація студентів до умов навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо, Т. І. Дорофєєва, В. М. Коверя, В. В. Лисенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 168-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_31
Розглянуто проблеми адаптації студентів перших курсів до навчання у ВНЗ, можливі причини їх появи. Наведено фактори і причини, що ускладнюють адаптацію першокурсників. Особливу увагу приділено подоланню стереотипів, пов’язаних із процесом навчання. Наведено класифікацію складових процесу адаптації.Рассмотрены проблемы адаптации студентов первых курсов к обучению в ВУЗ, возможные причины их появления. Указаны факторы и причины, затрудняющие адаптацию первокурсников. Особое внимание уделяется преодолению стереотипов, связанных с процессом обучения. Представлена классификация составляющих процесса адаптации.The problems of adaptation of the first-year students to studying at a higher educational establishment are examined in the given article, the possible reasons of their appearance are revealed. Also the factors and reasons which complicate the adaptation of freshmen to the high-quality study are resulted in the article. The authors present the classification of the constituents of the process of adaptation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.299 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ажиппо О. Ю. 
Особливості рекреаційної та фізкультурно-спортивної діяльності дітей та молоді в Україні [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо, А. С. Бондар // Спортивна медицина. - 2014. - № 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smed_2014_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.291 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ажиппо О. Ю. 
Пізнавальна самостійність, як основа функціонування індивідуалізованої системи навчання студентів [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо // Теорія та методика фізичного виховання. - 2011. - № 6. - С. 17-18, 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2011_6_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.088 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ажиппо О. Ю. 
Особливості удосконалення методик харчування висококваліфікованих бодібілдерів у перехідному періоді підготовки [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 1. - С. 7–10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_1_3
Мета роботи - удосконалення методики харчування висококваліфікованих бодібілдерів у перехідному періоді підготовки з урахуванням відновлення м'язової маси тіла та функціонального стану спортсмена після змагальної діяльності. У дослідженні брали участь 18 висококваліфікованих бодібілдерів, які включені до складу збірної команди Харківської області та України з бодібілдингу. Наведено порівняльну характеристику загальноприйнятої методики, яка часто використовується у тренувальному процесі у бодібілдингу. Розроблено і обгрунтовано оптимальну методику для висококваліфікованих бодібілдерів у залежності від вихідної форми спортсмена на початку перехідного періоду підготовки. Висновки: на основі проведеного дослідження запропоновано оптимальну методику харчування залежно від мікроциклу тренувань у перехідному періоді підготовки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 721.297 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ажиппо О. Ю. 
Пізнавальна самостійність, як основа функціонування індивідуалізованої системи навчання студентів [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо // Теорія та методика фізичного виховання. - 2010. - № 10. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2010_10_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.728 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ажиппо О. Ю. 
Розвиток фізичних якостей з одночасним засвоєнням техніки лижних ходів на уроках з лижної підготовки у школярів середніх та старших класів [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо, Д. В. Водоп’янов // Теорія та методика фізичного виховання. - 2010. - № 11. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2010_11_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.46 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ажиппо О. Ю. 
Структура фізичної підготовленості юних лижників-гонщиків [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо, Т. І. Дорофєєва, С. О. Малець // Теорія та методика фізичного виховання. - 2010. - № 12. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2010_12_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.095 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ажиппо О. 
Роль кафедри в організації самостійної роботи студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Ажиппо // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_5
Розглянуто проблему організації студентами самостійного навчання. Охарактеризовано досвід діяльності кафедри фізичної культури Харківської державної академії фізичної культури щодо організації самостійного навчання студентів. Подано результати анкетування студентів першого курсу щодо причин їх дезадаптації до умов навчання у ВНЗ. Обгрунтовано позитивний вплив вступного семестру та навчального предмета “Вступ до спеціальності” на процес адаптації першокурсників. Розкрито важливість спецкурсу “Організація і технологія учбової праці студентів”, який читається кафедрою і спрямований на отримання студентами узагальнених знань про специфіку навчальної діяльності на факультеті фізичної культури.Рассмотрена проблема организации студентами самостоятельного обучения, и некоторые подходы кафедры физической культуры Харьковськой государственной академии физической культуры к решению данной проблемы. Выявлены, с помощью анкетного опроса основные причины, которые мешают первокурсникам быстро адаптироваться к условиям обучения в ВУЗ. Проанализирована польза вступительного семестра и предмета "Введение в специальность". Раскрыта важность спецкурса "Организация и технология учебной работы студентов", который читается кафедрой и направлен на получение студентами обобщенных знаний о специфике учебной деятельности на факультете физической культуры.The problem of organization independent learning by students, and some approaches department to address this problem. Discovered by means of a questionnaire the main reasons that prevent freshmen quickly adapt to learning in higher education. Benefit analyzes introductory semester and the subject of "Introduction to."
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.082 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Ажиппо О. Ю. 
Роль і місце фізичного виховання школярів у формуванні навичок здорового способу життя [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 47. - С. 290-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_47_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ажиппо О. Ю. 
Українські громадські діячі та педагоги другої половини ХІХ – початку ХХ століття про національний характер освіти і виховання [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 2. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.431 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ажиппо О. Ю. 
Сучасний стан і проблеми індивідуалізованого навчання студентів [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 507-514. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_70
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.898 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ажиппо О. 
Факторна структура функціонального стану сенсорних систем учнів 6-х класів [Електронний ресурс] / О. Ажиппо, І. Кузьменко // Спортивна наука України. - 2015. - № 1. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SNU_2015_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 639.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ажиппо О. 
Функціонування індивідуалізованої системи навчання шляхом організації самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / О. Ажиппо // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_3_5
Розглянуто основні методологічні положення управління пізнавальною діяльністю студентів. Проаналізовано зміст цього поняття з різних методологічних позицій. Наведено основні компоненти пізнавальної самостійності студентів, мотиваційний, змістовно-операційний і вольовий, надано їх характеристику. Рассмотрены основные методологические положения управления познавательной деятельностью студентов. Проанализировано содержание данного понятия с разных методологических позиций. Приведены основные компоненты познавательной самостоятельности студентов: мотивационный, содержательно-операционный и волевой. The article methodological principles of the management of students’ cognitive activity are examined in the given article. The understanding of the given notion of different authors is analysed. Basic components of the students’ cognitive independence are revealed as the results of the research: motivational, content-operating and volitional, as well their description is given. Finally the questionnaire data are resulted and the conclusions are made.
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.736 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Котляр С. М. 
Техніки пересування кваліфікованих лижників-гонщиків ковзанярським стилем на сучасному етапі розвитку лижних гонок [Електронний ресурс] / С. М. Котляр, О. Ю. Ажиппо, Т. І. Дорофєєва // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 4. - С. 54–58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_4_12
Мета роботи - аналіз техніки пересування на лижах ковзанярським стилем провідних спортсменів світу. Дослідження проведено за допомогою аналізу відеоматеріалів і кінограм кваліфікованих лижників-гонщиків і біатлоністів провідних країн світу. Аналіз динамічних характеристик техніки однойменних лижних ходів виявив ряд чинників, з яких спортсмени, які застосовували "Double Push" у техніці пересування на лижах, збільшують швидкість проходження коротких відрізків на 4 - 6 %. Виконання "Double Push" можна застосовувати лижникам-гонщикам і біатлоністам на змаганнях зі спринту, на лижоролерах і під час виконання коротких прискорень по дистанції, а також на фініші.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.58 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Ажиппо О. Ю. 
Фактори навчальної мотивації майбутніх фахівців у сучасній вищій школі [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2014. - № 45. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2014_45_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.041 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Ажиппо О. 
Модель залучення дітей та молоді до фізкультурно-спортивної дозвіллєвої діяльності [Електронний ресурс] / О. Ажиппо, А. Бондар, Н. Тихонова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 1. - С. 23–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_1_7
Зазначено, що змістовне фізкультурно-спортивне дозвілля (ФСД) дітей і молоді лежить в основі формування їх особистісної фізичної культури. Мета роботи - визначити мотивувальні чинники ФСД дітей і молоді; розробити модель реалізації мотивів дітей і молоді щодо їх залучення до ФСД. Проаналізовано літературні джерела та документи, використано методи системного аналізу. Мотивувальними чинниками ФСД дітей і молоді є усвідомлення ними значимості причин такої діяльності, бажання батьків, щоб їх дитина займалася фізичними вправами, громадська думка щодо необхідності ведення здорового способу життя, яка формується завдяки ефективній рекламі в засобах масової інформації. Розроблена модель реалізації мотивів дітей і молоді щодо залучення до ФСД надає можливість упевнитися, що під впливом родини та держави діти та молодь обирають форму ФСД з огляду на місцеві традиції, за наявності необхідних організаційно-управлінських умов, які створено в позашкільних навчальних закладах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.742 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Ажиппо О. 
Діалектичний підхід до структурно-функціонального менеджменту в системі оздоровчо-рекреаційної рухової активності населення [Електронний ресурс] / О. Ажиппо, Г. Путятіна // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 6. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_6_3
Мета роботи - обгрунтувати зміст структурно-функціонального менеджменту (СФМ) системи оздоровчо-рекреаційної рухової активності. Проаналізовано літературні джерела та документи, використано системний і діалектичний підхід, системно-функціональний та організаційний аналіз. Діалектика пізнання СФМ системи оздоровчо-рекреаційної рухової активності передбачає зв'язок теорії та практики; принципи пізнання реального світу, детермінованості явищ, взаємодії зовнішнього і внутрішнього, об'єктивного і суб'єктивного. Зроблено висновки, що досягнення основної мети системи оздоровчо-рекреаційної рухової активності населення на державному та регіональному рівнях забезпечується вирішенням комплексу завдань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.228 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Ажиппо О. 
Аналіз сучасного стану реалізації кадрової політики фітнес-клубів [Електронний ресурс] / О. Ажиппо, Г. Путятіна // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 6. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_6_3
Здійснено аналіз сучасного стану реалізації кадрової політики фітнес-клубів м. Харків. Запропоновано напрями реформування системи оздоровчо-рекреаційної рухової активності. Мета роботи - розкрити основні положення механізму реалізації кадрової політики у системі оздоровчо-рекреаційної рухової активності (на прикладі фітнес-клубів). Метод аналізу наукової літератури та документальних джерел, аналіз передового вітчизняного досвіду, метод системного аналізу, метод соціологічного опитування, методи математичної статистики. Анкетування проведено з метою аналізу стану та перспектив розвитку системи оздоровчо-рекреаційної рухової активності населення на регіональному рівні (зокрема, аспектів реалізації кадрової політики фітнес-клубами). В анкетуванні прийняли участь 53 респонденти, серед них 10 - представники органів управління ФКС та системи "Спорт для всіх", 12 - науково-педагогічні працівники, 31 - представники фітнес-клубів м. Харків. Розкрито механізм реалізації кадрової політики фітнес-клубами, проаналізовано стан та перспективи цього напряму роботи в галузі фітнесу. Висновки: у результаті проведеного дослідження узагальнено функції, які виконує компетентний фахівець фітнес-клубу. Сформовано механізм реалізації кадрової політики субєєктами галузі фітнесу та обгрунтовано принципи його реалізації. Встановлено першочергові заходи реформування галузі фітнесу в контексті реалізації кадрової політики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.914 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Ажиппо О. Ю. 
Проблема узгодження використовуваних методів щодо складності проведених досліджень [Електронний ресурс] / О. Ю. Ажиппо, М. В. Корольова, Т. І. Дорофєєва // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2020. - № 3. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2020_3_3
Мета роботи - систематизація сучасних наукових уявлень з проблеми узгодження використовуваних методів щодо складності проведених досліджень. Матеріали і методи: аналіз літературних джерел, архівних матеріалів, методи історизму, аналогії та подібності. Проаналізовано праці та теорії вчених із різних областей наукових знань, які встановили загальні принципи самоорганізації систем, що розвиваються, та є основою побудови спеціальних семантичних ознакових просторів. Це надало принципово новий метод дослідження, що забезпечує необхідний рівень розв'язання багатьох практичних завдань, що не досягалось методами, які раніше використовувались. Зроблено висновки, що кожному рівню організації наукових досліджень потрібні адекватні методи, які мають необхідний рівень розв'язання поставлених завдань у наукових працях. В арсеналі використовуваних методів широко використовуються методи аналізу результатів, представлені у вигляді вербального опису, таблиці, графіки, рисунки, відеореєстрації, аналітичний опис отриманих закономірностей. Виходячи з конвенційної концепції, справедливість якої затверджена загальною теорією самоорганізації систем, що розвиваються та економічно обгрунтованих принципів інваріантності законів самоорганізації про те, що вони рівною мірою прийнятні як в неживих, так і в живих системах від біології, антропології, педагогіки, психології, включаючи також соціальні системи, що істотно розширило можливості наукових досліджень у цих галузях знань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.598 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського